Fegyencedzés sajátosan

PiskótaSaláta

PiskótaSaláta

nulladik hét (P)

2015. november 08. - Fobofóbia

Nos, eddig csak lapítottam, mert nem akartam rivaldafénybe kerülni. Mondhatnám ezt is, de valójában krónikus lustaságom az oka,-melyet eddig elfoglaltságom álcája mögé rejtettem,-hogy nem kezdtem hozzá még az edzésnek. Mindazonáltal meg kell mentenem a blog becsületét, mert egyelőre úgy néz ki, kudarcba fullad a nemes küldetés. Az én mentségem a testedzés témában annyi, hogy jógázni járok, ami nem mentesít, de némi feloldozást ad az edzésnemcsinálás bűne alól. Viszont igazán gyalázatos, hogy, bár tavaly decemberben határoztam el magam, a mai napig egyetlen mozdulatot nem végeztem el egyetlen gyakorlatból sem. De mivel a november harmadika az elhatározások napja, mától minden másként lesz.

De csak a jövő héttől, rá kell készülnöm.

 

Piskóta

A bejegyzés trackback címe:

https://piskotasalata.blog.hu/api/trackback/id/tr767953662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása